Той , хто  мало знає, і навчити зможе мало
                   Ян Амос Каменський

ПІДВИЩУЄМО МАЙСТЕРНІСТЬ
Одним із показників професійної компетентності педагога, є самоосвіта. Рушійною силою, яка спонукає до самоосвіти, є усвідомлення недосконалості професійного процесу, прагнення до зростання та самовдосконалення. Сучасність потребує від фахівця професіоналізму, мобільності, здатності до творчого використання нової інформації на практиці.

Аби стимулювати самоосвіту педагогів, можна використовувати різні форми роботи


Організація самоосвіти

Порадник для вихователя-методиста
  • Гнучко організовуйте самоосвіту педагогів, не завантажуйте їх веденням зайвої документації, сприяйте розширенню іхніх професійних інтересів.
  • Активно включайте роботу з самоосвіти в педагогічний процес дошкільного закладу.
  • Теми  для самоосвіти добирайте з урахуванням індивідуального досвіду й професійної майстерності кожного педагога.
  • Узгоджуйте теми самоосвіти з реалізацією завдань річного плану роботи дошкільного закладу.
  • Методичну тему завжди пов’язуйте з прогнозованим результатом і спрямовуйте на досягнення якісно нових результатів роботи.
  • Під час індивідуальної бесіди з педагогом визначайте, яка проблема йому цікава або в чому він відчуває труднощі, ознайомлюйте з  новинками педагогічної практики.
  • Переконайте педагога в актуальності обраної або запропонованої теми.
  • Дійте послідовно і поступово під час розв’язання завдань.
  • Не нав’язуйте тем і уникайте жорстких вимог щодо складання всіляких планів і звітів.
  • Домагайтеся, щоб результатом зусиль педагога в процесі самоосвіти стало вдосконалення роботи з дітьми, зростання його професійної майстерності.

Завдання  методичної служби та адміністрації навчального закладу-постійно  мотивувати педагогів до самоосвіти та оновлення знань