Батьківські збори



Над старими яворами

Білих буслів білі діти

Зранку-раночку дзьобами

Вчаться рідно клекотіти.



І рідненько тьохка в лузі

Соловей до солов'яти,

А мене навча матуся

Рідним словом розмовляти.

Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу

Вступ дитини до дитячого закладу – це подія, що потребує особливої уваги з боку педагогів дошкільного закладу та батьків. Дитячий організм не одразу звикає до нових соціальних умов. Досить часто цей процес супроводжується зміною поведінкових реакцій,розладу сну, апетиту. Оскільки адаптивні можливості дошкільників не є безмежними, різкий перехід дитини в нову соціальну ситуацію і тривале перебування в стресовому стані можуть призвести до емоційних порушень та сповільнення темпу психофізичного розвитку.

Ступені адаптаційного періоду:
Легкий (1-16 днів)
Середній (16-32 дні)
Складний (32-64 дні)

АДАПТАЦІЯ – складний процес пристосування організму до оточення, що проходить на різних рівнях: фізіологічному, соціальному, психологічному.

Батьківські збори в молодшій групі

Дата проведення: 8.09.2017 р.
Кількість присутніх батьків: 22
Тема зборів: «Маля активно прагне спілкуватися»
Порядок денний:
  1. «Психолого-педагогічні особливості розвитку дітей 4 р.ж.»
  2. «Приклад батьків у житті та вихованні дитини»
  3. Виховання дітей – спільна справа батьків і педагогів.
  4. Вибори батьківського комітету.
  5. Різне.

Анкета для батьків «Портрет моєї дитини»

ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Просимо Вас відповісти на запитання.
Це дасть змогу отримати вичерпну інформацію про інтереси,переживання, труднощі Вашої дитини,а також про її взаємини з найближчими рідними.

ПІБ дитини _________________________________________________________________
Дата народження ______________________________
Анкету заповнив ________________________  дата ___________________

Які найулюбленіші заняття Вашої дитини?  ______________________________________________________________________________________________________________________________________________
 У які ігри і з ким вона найбільше полюбляє грати?   ______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Що викликає у дитини найбільшу радість?  ______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Що їй категорично не подобається?  ______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Що їй вдається складно?  ______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Що у дитини кликає:
образу ___________________________________
гнів  _____________________________________
сльози ___________________________________
Які дії і вчинки дитини Вас:
дратують ___________________________________
викликають гнів _____________________________
турбують ___________________________________
Чи часто вередує Ваша дитина? Із якої причини? Як Ви реагуєте на її вчинки? _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Яких ситуацій Ви намагаєтесь уникати, бо відчуваєте в них себе безсилими? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які питання виховання, стосунків із дитиною Вас цікавлять найбільше? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Пам’ятка для батьків 
У спілкуванні зі своїми дітьми:

  • Радійте вашому синові, доньці.
  • Розмовляйте з дитиною турботливим, підбадьорюючим тоном. Коли дитина з вами розмовляє, слухайте уважно, не перериваючи. Установіть чіткі та визначені вимоги до дитини.
  • У розмові з дитиною називайте як можна більше предметів, їх ознак, дій з ними.
  • Ваші пояснення повинні бути простими та зрозумілими. Розмовляйте чітко, ясно. Будьте терпелячими.
  • Спочатку запитуйте «що?», а потім «для чого?», «чому?».
  • Заохочуйте в дитини прагнення ставити запитання.
  • Заохочуйте цікавість, пізнання та уяву вашої дитини.
  • Частіше хваліть дитину.
  • Заохочуйте ігри з іншими дітьми.
  • Турбуйтесь про те, щоб у дитини були нові уявлення, про які вона могла б розповісти.
  • Намагайтеся, щоб дитина разом з вами щось робила по господарству.
  • Намагайтесь проявляти інтерес до того, що їй цікаво робити (малювати, співати тощо).
  • Не втрачайте почуття гумору.
  • Грайте з дитиною в різні ігри.
  • Частіше робіть щось спільно, усієї сім'єю.
  • Частіше спілкуйтеся зі спеціалістами, читайте книги про виховання дитини.
  • Щоб установити довірливі стосунки з дитиною та зберегти їх:
  • Не переривайте дитину, не кажіть, що ви все зрозуміли, не відвертайтесь, поки дитина не закінчила розповідати, інакше кажучи, не давайте їй приводу тривожитись через те, що вас мало цікавить те, про що вона каже.
  • Не ставте забагато запитань.
  • Не примушуйте дитину робити те, до чого вона не готова.
  • Не примушуйте дитину робити що-небудь, якщо вона втомилась, засмучена.
  • Не вигадуйте для дитини багато правил - вона перестане звертати на них увагу.
  • Не виявляйте підвищеного занепокоєння з приводу неочікуваних стрибків у розвитку дитини чи деякого регресу.
  • Не порівнюйте дитину з жодними іншими дітьми.


ДЯКУЄМО ЗА СПІВПРАЦЮ!