Сторінка психолога


Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.
                                                                                                                       О. Уальд

Основна функція психолога в дитячому садку: супровід психічного розвитку дітей, відстеження дітей з проблемами у розвитку та своєчасна рання допомога дітям і батькам.
Основні напрямки роботи:
1. Психодіагностика
2. Консультування
3. Розвиваюча робота
4. Просвітницька робота
5. Методична робота

Години консультацій – ПН, ВТ 13.00 14.00

Практичний психолог керується такими нормативними документами:
Наказ Міністерства освіти України № 616 від 02.07.2009 «Про зміни та доповнення до Положення про психологічну службу системи освіти і науки України», Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про захист дитинства», Конвенції ООН «Про права дитини» від 20.11.89, Наказу Міністерства освіти і науки України № 1/9-272 від 02.08.2001, Міністерства освіти і науки України про психологічну службу №1/454 від 30.06.06, листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1/9 - 488 від 04.07.2012 «Щодо організації та проведення «години психолога» у загальноосвітніх навчальних закладах», методичних рекомендацій Центру практичної психології і соціальної роботи, збірників наказів №18,20, замовлення адміністрації дитячого садка до практичного психолога, «про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання», розробленого з метою запровадження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011р. № 872. Наказ Міністерства від 06.08.2013 № 1106 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року» Лист Міністерства від 08.07.13 № 1/9-479 «Про діяльність психологічної служби у 2013/2014 навчальному році», «Про затвердження Порядку взаємодії суб'єктів соціальної роботи із сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах» Лист МОН України від 25.07.2014_№ _1/9-374_ «Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014/2015 навчальному році».

Коли потрібно звертатися до психолога?

Якщо проблема не розв’язується тривалий час.
Якщо Ви знаєте, як розв’язати проблему, але Вам все-таки потрібна допомога.
Якщо Вас щось тривожить у дитячій поведінці, але Ви не можете зрозуміти причину.
Якщо Вам здається, що малюк відстає в розвитку від своїх однолітків. Швидше за все, Вам це здається. Але краще розставити всі крапки над і, і не мучити дитину порівнянням з іншими дітьми.

Основним методом роботи психолога є – спостереження за розвитком дитини на всіх вікових етапах, відстеження динаміки розвитку пізнавальної, емоційно-вольової, особистісної сфер дитини. При необхідності, психолог проводить індивідуальні чи групові заняття з дітьми, що мають розвиваючу спрямованість. Всі заняття проходять грою, часто в роботі використовуються казки, рухливі ігри, психогімнастичні етюди, елементи арттерапії (творча діяльність). Діти зазвичай з великим завзяття відвідують такі заняття.

Перебуваючи в групі, психолог виділяє дітей зі складною адаптацією, спостерігає за особливостями нервово-психічного розвитку, всіляко підтримує, проводить розвиваючі і психопрофілактичні заняття з групою дітей, зазвичай у вигляді рухливих ігор, пальчикової гімнастики, логоритмічної гімнастики.

Якщо є якась тривога за свого малюка, візит до психолога допоможе розібратися з ситуацією і з емоційним станом дитини об'єктивно. Виявити причини виникаючих труднощів, якщо вони є. Саме цим і займається в нашому садочку психолог.