Контрольні запитання

1.  Які компоненти розвивального театрально-ігрового середовища?

2. Визначте принципи яким має відповідати предметно-ігрове
середовище в сучасних дошкільних навчальних закладах.

3. Опишіть види театру які слід розмістити в осередку
театралізованої діяльності.

4. Яку атрибутику слід використовувати у театралізованому
осередку?

5. Яке має бути оснащення театрального осередку для молодших
дошкільників?

6. Яке має бути оснащення театрального осередку для старших
дошкільників? 

7. У чому полягає суть осередку корекції та розвантаження?




Мистецтвом театру є органічний синтез музики, танцю, живопису, риторики, акторської майстерності, та поєднує в єдине ціле засоби виразності, що наявні в арсеналі окремих мистецтв, тим самим, створює умови для виховання цілісної творчої особистості, сприяє здійсненню мети сучасної освіти. Театр – це гра, диво, казка!

“Життя театр, а всі ми в нім – актори”

У нашому дошкільному навчальному закладі №5 «Золотий ключик» широко використовується театралізована діяльність, з дітьми, яка забезпечує життя дитини в світі краси, гри, казки, музики, фантазії, творчості, яка користується у дітей незмінною популярністю та суттєво впливає на всебічний розвиток. Адже для дітей показ різних видів театрів:  пальчикового, театр рукавичок, настільного, тіньового, лялькового, театру іграшок та театру на фланелеграфі перетворюється на справжнє свято, вони почуваються самостійними, впевненими у собі, успішними.

Метою нашої роботи є: залучення дітей до творчої діяльності шляхом ознайомлення з театральним мистецтвом, використання театралізації для розвитку творчих, акторських та сценічних здібностей вихованців, формування в них мовленнєвої компетентності, навичок театрально-виконавської діяльності, ознайомлення дошкільників із театром як установою, з професійною діяльністю його працівників.