ЗДО № 5 «Золотий Ключик»
План роботи театрального гуртка
«Казковий
дивограй»
Керівник Терещук Г. В.
2022р
Мета:
- виховувати естетичні почуття
- творче сприйняття природи, життя, мистецтва;
- розвивати моральні якості особистості
дитини, її творчі здібності, емоційну сферу дитини (ознайомити зі світом
почуттів, настроїв, їх зовнішнім вираженням);
- поліпшити психологічний стан дитини;
- ознайомлювати зі світом театру, видами
лялькового театру, з українськими народними звичаями та обрядами;
- допомагати опанувати прийоми роботи з
театральною лялькою, прийоми акторської гри.
Завдання гуртка «Казковий
дивограй»
- залучати дітей до творчості, соціально
значущої діяльності через ознайомлення з театральною виставою як видовищем,
використання театралізації як вправляння.
- розвивати обдарованість, яка закладена у
психофізичних, сенсорних, когнітивних особливостях дитини.
-
створити умови для розвитку особистості і творчої самореалізації кожної дитини.
Очікувані результати
діти повинні вміти:
-
розігрувати нескладні сюжети за знайомими літературними творами, використовуючи
виразні засоби (міміку, інтонацію, жести)
-
з цікавістю використовувати театралізовані образні іграшки з різних матеріалів
-
відчувати і розуміти емоційний стан героїв, вступати в рольову взаємодію з
іншими персонажами
- виступати перед однолітками, дітьми інших
груп, іншою аудиторією.
повинні знати:
- деякі види театрів,
-
деякі прийоми маніпуляції, що застосовуються в знайомих видах
театрів:
гумової, пластмасової, м'якої іграшки (ляльковий), настільному, конусної
іграшки.
повинні мати уявлення: - про театр, театральну культуру - ролі артистів,
ляльок - про правила поведінки в театрі
Перспективне планування роботи
гуртка «Казковий дивограй»
з розвитку творчих здібностей
дітей дошкільного віку в театралізованій діяльності
Тема і мета заняття |
Зміст роботи |
|
ВЕРЕСЕНЬ |
||
1. «Здрастуй, театр!» Мета: Викликати інтерес до театралізованої діяльності; Дати
дітям уявлення про театр. –
Вчити
використовувати невеликі монологи більш розгорнуті діалоги між персонажами. –
Формувати
досить необхідний запас емоцій і вражень; розвивати уяву і здібності до
творчості. |
–
Бесіда про
театр «Що ти знаєш про театр?» Розповіді дітей про відвідини театрів. –
Гра «Назви
своє ім'я по-різному». –
Ігри
«Склади речення», (Е.Г. Чурилова). –
Гра «Гуси»
(діалог) –
Театралізована
гра "Веселі перетворення" И.Петрова. –
Етюд «
Вгадай, що я роблю» |
|
2. «Улюблені
казки» Мета: вчити дітей
розповідати казку з допомогою вихователя; виховувати комунікативні навички
спілкування; –
Відпрацьовувати
мовне дихання, тренувати видих. –
Вчити
поєднувати мова з пластичними рухами; спонукати участі у театральній грі. –
Вчити
дітей інтонаційно виразно промовляти слова. –
Вчити
дітей вгадувати по |
–
Бесіда про
казках. Твір невеликих казок спільно з педагогом. –
Ігрові
вправи зі свічкою, «зіпсований телефон» –
Ігри:
«Театральна розминка», –
«До нас
гості прийшли». –
«Фраза по
колу». –
Творча гра
«Вгадай героя казки». –
Самостійна
діяльність по розігрування знайомих казок ляльками бі-ба-бо. |
|
3. «В гостях у лісовичка» Мета:
Активізувати в мові дітей фразеологізми. –
Відтворювати
вірші осмислено, в заданому ритмі. –
Вчити
виразної міміки і рухів в іграх-етюдах; чітко і голосно вимовляти слова. –
Вчити
узгоджувати мова і рух. –
Розвивати
уяву. –
Залучати
до роботи в майстерні по виготовленню різних видів театрів. |
–
Бесіда про
фразеологізмах, їх значення, застосування в театральних постановках. –
Мовна гра
«Веселий дідок»(Д.Хармс). –
Рухово-мовленнєва
мініатюра «Ведмедик». –
Гра-розминка
«Прибирання лісу». –
Етюд
«Прогулянка в ліс». –
Робота в
майстерні по виготовленню конусного театру «Лісові звірятка». |
|
ЖОВТЕНЬ |
||
1.
«Театральні професії». Мета: Активізувати пізнавальний інтерес до театральних
професій. Познайомити дітей з професіями: актор, режисер, художник,
композитор. –
Розвивати
мовний діапазон, силу голосу. –
Розвивати
інтонаційний і фонематичний слух. –
Розвивати
уяву дітей; спонукати до фантазування. –
Підводити
дітей до створення образу героя, використовуючи для цього міміку, жест, руху. –
Залучити
дітей до виготовлення конусного театру. |
–
Бесіда-діалог
з дітьми: «Театральні професії». Питання до дітей пошукового характеру. –
Гра
«Відлуння». –
Імітаційне
вправа "Зрозумій мене". –
Образно-пластичний
етюд «Веселі майстри». –
Виготовлення конусного театру (продовження). |
|
2. «Веселі придумувачі». Мета: Вправляти дітей у доборі рим до слів. –
Закріпити
поняття «рима». –
Удосконалювати
інтонаційну забарвлення мови; розвивають вміння користуватися виразними
засобами мови. –
Спонукати
дітей складати нескладні історії героями яких є діти. –
Розвивати
уяву дітей; спонукати до фантазування. |
–
Бесіда про
риму. –
Ігри з
розвитку мовної здогадки «Рима», «Наборщик», «Шукаємо другу половину». –
Вправи на
виразність інтонації. –
Гра-імітація
«Здогадайся, про кого я говорю?» –
Рухово-мовленнєва
мініатюра «Жук». –
Гра
«Фантазери» (уява). –
Гра
«Склади продовження історії». Розповідання дітьми історій. –
Самостійне обігрування написаних історій. |
|
3. «Осінь
золота» –
Мета: Вчити доводити до дітей задум вірша. –
Навчання
плавного вільному видиху; активізація губних м'язів. –
Розвивати
чистоту вимови, почуття ритму, виразності мови. –
Підводити
дітей до створення образу героя, використовуючи для цього міміку, жест, руху. –
Розвивати
інтерес до різної театральної діяльності. –
Розвивати
у дітей пам'ять. –
Залучати
дітей до виготовлення атрибутів. |
–
Бесіда за
змістом вірша І. Бродського «Сварка». –
Вправа
«Осіннє листя». –
Вправа
«Їдемо, їдемо на візку». –
Гра
«Півник». –
Рухова
імпровізація «Летів листочок». –
Обігрування
вірша «Сварка» І. Бродського. -
Виготовлення атрибутів - масок «Овочі». |
|
4. «Збираємо
врожай» Мета: Вчити
складати невеликі розповіді на задану тему. –
Розвивати
бажання брати участь в інсценізаціях. –
Закріплювати
вміння дітей використовувати різні засоби виразності в передачі образів. –
Погоджувати
рух і мова. –
Розвивати
дрібну моторику. –
Продовжувати
роботу по виготовленню різних театрів. |
–
Бесіда про
збирання врожаю восени. Складання невеликих оповідань дітьми. –
Пальчикова
гра «За роботу». –
Хороводна
гра «Веселий хоровод». –
Інсценізація
пісні « збирай Урожай». –
Гра з
імітацією рухів «Хто як ходить?» –
Продовжити
роботу по виготовленню конусного театру. |
|
ЛИСТОПАД |
||
1. «Ми ідемо в театр» Мета: ознайомити з правилами поведінки в театрі; викликати
інтерес і бажання грати (виконувати роль «касира», «білетера», «глядача»);
виховувати дружні взаємини. –
Розвивати
звукове увагу. –
Вміння
співвідносити рух зі словом, виразно передавати образи героїв. –
Удосконалення
граматичного ладу мовлення, діалогічної форми мовлення. |
–
Бесіда-гра:
«Як поводитися в театрі». –
Вправа:
«Вгадай по звуку» –
Ритмічна
гра «Краплі» М. Картушина. –
Пантоміми:
«Рибалки і рибки». –
Етюд
«Подружки». –
Гра
«Король». –
Самостійна
сюжетно-рольова гра «У театрі». |
|
2. «Що таке емоції?» Мета: Познайомити з поняття «Емоція». –
Розвивати
здібності дітей розуміти емоційний стан іншої людини і вміти адекватно
виразити свій стан. –
Удосконалювати
діалогічну форму мовлення. –
Вчити
поєднувати мова з пластичними рухами. –
Спонукати
в обіграванні міні - сценок. –
Виховувати дружні, партнерські взаєморозуміння. |
-
Бесіда і
розглядання сюжетних картинок, що зображують різні емоції. –
Гра
«Вгадай емоцію». –
Вправа
«День народження». –
Етюд на
вираження основних емоцій «У бджілки хвороба». –
Етюд
«Привітання». –
Гра
«Придумай веселий і сумний діалог між Білкою і Стрілкою». –
Гра
«Люстерко скажи мені…». –
Обігрування міні-сценки «На
поляні». |
|
3. «Що таке
інтонація?» Мета: Ознайомити
з поняттям «інтонація». –
Формування
навичок звуковимови. –
Розвиток
мімічної та інтонаційної виразності. –
Розвивати
творчість у процесі виразного читання вірша. –
Удосконалювати
вміння передавати емоційний стан героїв віршів мімікою, жестами. |
–
Бесіда-знайомство
з поняттям «Інтонація». –
Гра
«Звірята». –
Гра
«Театр». –
Гра «Зіпсований
телефон». –
Рухово-мовленнєва
мініатюра «Пострибайчики» –
Виразне
читання віршів. |
|
4. «Хто в
теремочку живе?» Мета:
Удосконалювати вміння дітей переказувати казку. –
Вчити
засобами міміки і жестів передавати найбільш характерні риси персонажів казки. –
Вправляти
у виконанні діалогів з урахуванням на глядача. –
Удосконалювати
вміння узгоджувати рухи рук, тіла і мовлення. –
Удосконалювати вміння драматизувати казку. |
–
Бесіда за
казкою «Теремок». –
Переказ
казки дітьми по частинах. –
Вправа
"Зайчикова зарядка" М.Картушина. –
Гра «
Вгадай героя». –
Відпрацювання
діалогів по казці «Теремок». –
Драматизація
казки за допомогою конусного театру (показ дітям мл.группы). |
|
ГРУДЕНЬ |
||
1. «Здрастуй, зимонька - зима!». Мета: Розвивати здатність дітей відчувати настрій музики і
розповідати про нього. –
Розвиток
сильного тривалого плавного ротового видиху. –
Розвиток
предметно - побутових дій. Формування супроводжує мовлення. –
Залучити
дітей у ігровий сюжет; спонукати дітей діяти в уявній ситуації; сприяти
розвитку уяви. –
Відтворювати
вірші осмислено, в заданому ритмі, проявляючи власне ставлення до звучної
мови (ритмодикломация). |
–
Бесіда про
зимові настрої. –
Слухання
твору Вівальді «Зима». –
Дихальна
вправа «Як подув Дід Мороз. –
Вправа
«Візьмемо Ведмедика на прогулянку». –
Музично-ритмічна
композиція «Снігова баба». –
Гра: «Де
ми були, ми не скажемо, а що робили – покажемо». –
Гра-фантазія
«У зимовому лісі». –
Вивчення
та виразне читання віршів до нового року. |
|
2. «Театр
тіней». Мета: Познайомити
дітей з тіньовим театром, його походженням, технікою. –
Вправляти
у координації мовлення та рухи. –
Розвивати
почуття ритму, уява. –
Спонукати
дітей передавати свої музичні враження творчої музичної діяльності. –
Вчити
дітей виготовляти декорації для тіньового театру у формі малювання,
вирізання, оформлення будь-якою технікою. |
–
Бесіда про
тіньовому театрі, його походження. –
Перегляд
фрагмента казки «Зайчикова хатинка» (тіньовий театр). –
Вправа
«Зайчиковий день». –
Гра-імпровізація
під музику «Хоровод навколо ялинки»). –
Виготовлення
декорації для тіньового театру у формі малювання, вирізання. |
|
3. «Добрі
слова» Мета: Спонукати до активного сприйняття вірша. Зрозуміти
смисловий зміст. –
Вчити
виконувати музичну композицію, передаючи образ доброти і дружби. –
Виховувати
комунікативні навички спілкування. –
Продовжувати
вчити дітей передавати ритмизацией руху героїв казок. |
–
Читання
вірша «Добрі слова». Бесіда обговорення змісту вірша. –
Гра «Назви
ввічливе слово». –
Музично-ритмічна
композиція: «Якщо добрий ти». –
Гра
«Чарівна двері». –
Міні-інсценізація
«Випадок у театрі» –
Підготовка
до виступу. Підбір костюмів, виготовлення запрошень для батьків. |
|
4. Дозвілля «Ввічливі слова». Виступ перед батьками. Мета: Заохочувати творчу активність дітей; підтримувати
інтерес до виступу на публіці. |
Виступ дітей
перед батьками групи. |
|
СІЧЕНЬ |
||
1. « Пограємо з пальчиками» Мета: Знайомство з пальчиковым театром. Освоєння навичок
володіння цим видом театральної діяльності. –
Розвивати
дрібну моторику рук в поєднанні з промовою. –
Формування
почуття музичного темпу. –
Розвиток
почуття ритму і координації рухів. –
Розвиток
сильного ротового видиху. –
Відпрацьовувати
уміння дітей розігрувати казки за допомогою пальчикового театру. |
–
Бесіда про
пальчикових театрі. Розгляд видів пальчикових ляльок. Знайомство з навичками володіння
цією технікою. –
Пальчикова
гра «Будиночок». –
Вправа
«Булька» –
Ритмічна
гра «Завіруха» –
Розігрування
дітьми знайомих казок з допомогою пальчикового театру. |
|
2. «Граємо в казку» Мета: Розвивати вміння дітей давати характеристику
персонажам казки «Два жадібних ведмедика». –
Розвивати
у дітей виразність жестів, міміки, голосу. –
Вчити
дітей взаємодіяти один з одним у вимові діалогів; вправляти в
звуконаслідування. –
Формувати
інтонаційну виразність мовлення. –
Викликати
бажання брати участь в іграх-драматизациях. |
–
Читання
казки «Два жадібних ведмедика» та бесіда за змістом. Характеристика
персонажів казки. –
Імітаційна
вправа «Танок ведмежат». –
Вправа
«Скажи фразу по-різному». –
-Відпрацювання
діалогів: ведмежа - ведмежа; ведмежа - лисиця. –
Гра:
«Звірі в гостях у Снігуроньки». –
Гра-драматизація
«Два жадібних ведмедика». |
|
3. «У країні
скоромовок і чистоговорок». Мета: Продовжувати знайомити з жанровими особливостями
скоромовок, чистоговорок. –
Удосконалювати
чистоту вимови. –
Формування
плавного тривалого видиху; активізація губних м'язів. –
Вчити
координувати мова з рухом. –
Проявляти
творчість у творі чистомовок. |
–
Бесіда-діалог
про скороговорках, чистоговорках. –
Чистомовки:
«Козлик» М. Картушина та ін. –
Вправа
«Сніг іде!» –
Рухово-мовленнєва
мініатюра «Ванюша». –
Музично-ритмічна
композиція: «Пісенька на різних мовах». –
Проговорювання
скоромовок. |
|
4. «Хто такий костюмер?» Мета: продовжувати знайомити дітей з театральними
професіями - костюмер. –
Розвивати
вміння виразно передавати образи. –
Розвивати
здатність розуміти співрозмовника по міміці, жестам. –
Формувати
емоційний розвиток дітей, вправлятися у використанні жестів. –
Заохочувати
творчу активність дітей. –
Розвиток
навичок співробітництва. |
–
Бесіда-роздум:
«Хто такий костюмер». –
Вправа
«Зрозумій мене». –
Гра-пантоміма:
"Продовж фразу і покажи". –
Гра «Можна
перейти ваш міст». –
Вірш з
рухом «Дванадцять місяців». –
Гра-змагання:
«Підбери костюм героя». |
|
ЛЮТИЙ |
||
1. «Наші
розваги» Мета: Вчити дітей складати невеликі розповіді з власного
досвіду і виразно їх розповідати. –
Вчити
розуміти емоційний стан героїв. –
Відпрацьовувати
виразність передачі образу з допомогою міміки і жесту. –
Вчити
поєднувати мова з рухом; розвивати уяву. –
Виховувати
доброзичливе ставлення один до одного. –
Залучати
дітей до виготовлення театру на ложках. |
–
Бесіда про
зимові забави. –
Етюд
«Вийшов Сніговик». –
Вправа:
«Радість і смуток». –
Ритмічна гра «Пустотливі бурульки». –
Гра-вправа
«Їдемо на паровозі». –
Робота в
майстерні. Виготовлення театру на ложках. |
|
2. «Мої улюбленці» Мета: Вчити складати невеликі розповіді про своїх
вихованців. –
Вчити
дітей взаємодіяти один з одним у вимові діалогів; вправляти в
звуконаслідування. –
Учити
утворювати форми дієслова телефонувати (дзвонить, подзвонив). –
Розвивати інтонаційну
виразність мовлення. –
Спонукати
дітей до рухової імпровізації. –
Спонукати
придумувати історії. |
–
Бесіда про
своїх вихованців, їх звички. –
Вправа
«Хто в будиночку живе». –
Гра «Ведмежа
і ослик розмовляють по телефону. –
Пантомимический
етюд: «Пустотливий щеня» –
Танець-імітація
«Зверобика». –
Мініатюра
«Кошенята грають». –
Самостійне
придумування і обігрування смішних історій про тварин (театр на ложках). |
|
3. «Незнайко в театрі» Мета: Дати дітям уявлення про культуру поведінки в театрі,
через вирішення проблемних ситуацій. –
Розвиток
дихання і свободи мовного апарату. –
Учити
утворювати форми родового відмінка множини іменників. –
Розвивати
вміння виразно передавати образи. –
Вправляти
дітей у доборі рим до слів. –
Спонукати
дітей експериментувати зі своєю зовнішністю. –
Розвивати фантазію, творчість. |
–
Бесіда-гра:
«Допоможемо Незнайку правильно поводитися в театрі». Ігрові, проблемні
ситуації. –
Вправа
«Вітерець». –
Гра
«Підбираємо рими». –
Психогімнастика
«Візьми і передай». –
Розігрування
міні - сценки: "Лисиця". –
Самостійні
ігри-рядження в театральному куточку. |
|
БЕРЕЗЕНЬ |
||
1. «Весна
прийшла!». Мета: Продовжувати знайомити дітей з малими фольклорними
формами. –
Вчити
дітей промовляти задану фразу з певною інтонацією в поєднанні з жестами;
виховувати комунікативні навички спілкування. –
Вчити
поєднувати співучу мову з пластичними рухами. –
Розвивати
уяву дітей. –
Спонукати емоційно відгукуватися на гру,
входити в пропонований обставини. |
–
Бесіди з
дітьми про народний фольклор: заклички, потішки, примовки. –
Гра
«Весняні голоси». –
Вправа на
розвиток інтонаційної виразності «Я дуже люблю свою маму». –
Гра «Як
стати казкарем». –
Етюд на
розвиток емоцій, рухів, жестів «Струмочок» .М. Чистякова. –
Самостійні
ігри з настільним театром. Розігрування віршів, потішок. |
|
2.
«Загадки - відгадки». Мета: Вчити дітей відгадувати загадки; виховувати комунікативні
якості. –
Вчити
поєднувати мова з рухом; розвивати уяву. –
Вправлятися
у інтонування діалогів. –
Розвивати
вміння користуватися виразними засобами голосу. –
Вчити
етюдів з уявними предметами та діями. –
Продовжувати
залучати дітей до виготовлення різних видів театрів. |
–
Бесіда про
загадки. Загадування загадок. –
Вправа
«Вгадай, кого я загадала». –
Пантомімічна
гра «Впізнай героя». –
Рухово-мовленнєва
мініатюра «Прання» –
Вправи:
«Вгадай, кого зустрів цуценя?» –
Сценка
«Майстриня». –
Виготовлення
театральних фігур з пляшок. |
|
3. «До нас прийшов Петрушка!» Мета: Знайомство
з видом театральної діяльності - ляльками - Петрушками; розвивати творчий
інтерес. –
Вчити
поєднувати дрібну моторику рук з промовою. –
Розвивати
моторно-слухову пам'ять. –
Вчити
дітей представляти власну позицію у виборі способу втілення дій, образу
персонажа. –
Відпрацювання
вміння вести діалог між двома персонажами. –
Вчити
дітей керувати ляльками - Петрушками. |
–
Бесіда-діалог
з лялькою Петрушкою. Розглядання атрибутів лялькового театру. –
Пальчикова
гра «Люди і пальці». –
Пантоміма
«Гра з ляльками». –
Вправа
«Повтори за мною». –
Вправа
«Зустріч друзів». –
Повправлятися
в лялькоруханні. Поради, заохочення. |
|
4. «Неслухняна Маша». Мета: Вчити доводити до дітей задум казки. –
Розвивати
інтонаційну виразність мовлення. –
Розвиток
вміння послідовно переказувати казку. –
Розвивати
бажання брати участь у ляльковому спектаклі; вміння взаємодіяти з партнером;
вміння створювати образ персонажа. |
–
Бесіда за
змістом казки «Неслухняна Маша». Розбір значень фразеологізмів. –
Вправа
«Скажи по-іншому». –
Вправа «Що
було потім». Розповідання дітьми казки по частинах. –
Гра з
лялькою Машею. Згадати правила ляльководіння. –
Розподіл
ролей. –
Показ
лялькового театр дітям «глядачам» своєї групи. –
Обговорення після виступу. |
|
КВІТЕНЬ |
||
1. «Театральна абетка». Мета: Знайомство з театральними термінами. –
Активізувати
словник дітей: сцена, завіса, спектакль, оплески, сценарист, дублер і т.д. –
Продовжувати
знайомити дітей з поняттями "міміка", "жест". –
Розвивати
вміння передавати емоційний стан через створення образів. –
Розвивати
виразність жестів. –
Вчити
вживатися в художній образ; вступати у взаємодію з партнером. |
–
Бесіда з
дітьми про театральних поняттях - сцена, завіса, спектакль, оплески,
сценарист, дублер і т.д. –
Вправа
«Нам сумно», «Нам весело». –
Пантомімічні
етюди. –
Розігрування
ролей за казками. –
Самостійна театрально-ігрова діяльність. |
|
2.
«Бджілки, пташки полетіли» Мета: Познайомити дітей з весняними прикметами. Відповідати на запитання
повними реченнями. –
Розвивати
мовне дихання, інтонаційну виразність. –
Розвиток
активної уваги. –
Створювати
сприятливі умови для імпровізації дітей; розвитку творчих здібностей. –
Підводити
дітей до створення образу героя, використовуючи для цього міміку, жест, руху. |
–
Бесіда про
весняні прикмети. –
Вправа
«Лети, метелику!» –
Мовленнєві
ігри. –
Пантомімічні
етюди. –
-Танець-фантазія
«Дискотека звірів» |
|
3. Репетиція дозвілля «Чайний вечір». Мета: Спонукати брати участь у тематичному дозвіллі.
Вправляти в баченні сценічного простору. Виконання діалогів з урахуванням на
глядача. |
Відпрацювання ролей. Виконання пісень. Підбір костюмів. Виготовлення атрибутів, декорацій. |
|
4. Дозвілля «Чайний вечір». Мета: Заохочувати творчу активність дітей; підтримувати
інтерес до виступу на публіці. |
Показ батькам групи дозвілля «Чайний вечір». |
|
ТРАВЕНЬ |
||
1. «Подорож» Мета: Спонукати колективно складати історії, активізувати
мовне спілкування. Учити утворювати форми знахідного відмінка множини одушевлених іменників. –
Спонукати
дітей до рухової імпровізації; вчити рухатися у відповідності з музичною
характеристикою образу. –
Удосконалювати
вміння співвідносити слово з дією, яке він позначає. –
Виховувати
партнерські відносини між дітьми. |
–
Бесіда про
подорожі. Твір колективного розповіді про подорож». –
Вправа
«Повітряна кулька». –
Гра «Де я
був?» –
Етюди
«Море», «Сонечко», «Звірі гуляють по лісу». –
Пантоміма:
«До річки швидко ми спустилися». –
Сюжетно-рольова
гра «Пошта». –
Самостійні
режисерські ігри в куточку. |
|
2 . «Ми маленькі актори» Мета: Через рішення проблемних ситуацій, для ознайомлення
дітей з якостями актора. Розвивати зв'язне мовлення. –
Вдосконалювати
вміння дітей виразно зображати героїв казки. –
Відпрацьовувати
чітку дикцію і звуковимову через чистомовки. –
Відпрацьовувати
уміння поєднувати мова з пластичними рухами. –
Розвиток
творчого потенціалу. –
Стимулювати
дітей переносити отримані знання в гру. |
–
Бесіда про
якості, якими повинен володіти актор. –
Пантомімічна
гра «Зобрази героя». –
Творча гра
«Що таке казка?». –
Вправа
«Зрозумій мене». –
Гра
«Привіт, пане Автобусе». –
Самостійна
сюжетно-рольова гра «Театральні актори». |
|
3 «Говоримо про композитора». Мета: Знайомство дітей з професією композитора. –
Вчити
дітей словесно фантазувати з музичної композиції. –
Освоєння
музично-ритмічних рухів. –
Розвивати
почуття ритму, динаміку музичного образу і розуміти настрій в мелодії. –
Розвивати
фантазію, вміння проявляти свою індивідуальність і неповторність у створенні
танцю. –
Вчити
дітей виготовляти музичні інструменти з підручних засобів. |
–
Бесіда про
професію композитора. Обговорення необхідності цієї професії в театрі. –
Гра:
«Вгадай за музикою». –
Гра «Хто
заспіває виразніше». –
Гра
«Чудовий молоточок» –
Танці-фантазія:
«Танець квітів», муз. Е.Гомоновой. –
В
майстерні виготовляти найпростіші музичні інструменти. |
|
4.
Підсумкове заняття «У
світі театру» Мета: Удосконалювати діалогічну форму мовлення. –
Викликати
у дітей радісний настрій, створення дружньої атмосфери. –
Закріпити
назву театральних професій. –
Розвивати
увагу, пам'ять, уяву. -
Вдосконалювати виконавську майстерність. |
–
Бесіда про
те, що сподобалося в театральних заняттях. Що хотілося б ще внести на
наступний рік. –
Гра
«Здрастуйте!». –
Розгадування
кросворду: «Театральні професії». –
-Вправа
«Чарівний сон». –
Психогімнастика:
«Квітка» М.Чистякова. –
Етюд «Скоро літо». |
|
1. Розклад занять: заняття у театральному
гуртку проводяться 2 рази на тиждень, тривалість заняття: 25-30 хвилин.
2. Час проведення занять - згідно розкладу
занять в другій половині дня.
3. Набір до театрального
гуртка відбувається після співбесіди керівника гуртка та методиста з дітьми
та їхніми батьками, кількість учасників в одній групі не повинна перевищувати15
осіб. Згідно методичних рекомендації керівник театрального гуртка разом з
методистом дошкільного навчального закладу проводить моніторинг набутих знань
на початку та в кінці начального року.
4. Звітні виступи організовуються
один раз у квартал для вихованців дошкільного навчального закладу силами
вихованців свята та розваги .
1. Театралізовані ігри.
2. Заняття в театральному
гуртку.
3. Розповіді вихователя про
театр.
4. Організація вистав.
5. Індивідуальні творчі
завдання.
6. Твір казок, придумування
історій для постановки.
7. Бесіди-діалоги.
8. Виготовлення та ремонт
атрибутів і посібників до спектаклів.
9. Читання літератури.
10.
Оформлення альбому про театр.