ЗДО № 5 «Золотий Ключик»

 

 

План роботи театрального гуртка

 «Казковий дивограй»

 

 Керівник Терещук Г. В.

 

 

2022р

 

 

Мета:

 - виховувати естетичні почуття

 - творче сприйняття природи, життя, мистецтва;

 - розвивати моральні якості особистості дитини, її творчі здібності, емоційну сферу дитини (ознайомити зі світом почуттів, настроїв, їх зовнішнім вираженням);

 - поліпшити психологічний стан дитини;

 - ознайомлювати зі світом театру, видами лялькового театру, з українськими народними звичаями та обрядами;

 - допомагати опанувати прийоми роботи з театральною лялькою, прийоми акторської гри.

Завдання гуртка «Казковий дивограй»

 - залучати дітей до творчості, соціально значущої діяльності через ознайомлення з театральною виставою як видовищем, використання театралізації як вправляння.

 - розвивати обдарованість, яка закладена у психофізичних, сенсорних, когнітивних особливостях дитини.

- створити умови для розвитку особистості і творчої самореалізації кожної дитини.

Очікувані результати

діти повинні вміти:

- розігрувати нескладні сюжети за знайомими літературними творами, використовуючи виразні засоби (міміку, інтонацію, жести)

- з цікавістю використовувати театралізовані образні іграшки з різних матеріалів

- відчувати і розуміти емоційний стан героїв, вступати в рольову взаємодію з іншими персонажами

 - виступати перед однолітками, дітьми інших груп, іншою аудиторією.

 повинні знати: - деякі види театрів,

- деякі прийоми маніпуляції, що застосовуються в знайомих видах

театрів: гумової, пластмасової, м'якої іграшки (ляльковий), настільному, конусної іграшки.

 повинні мати уявлення: - про театр, театральну культуру - ролі артистів, ляльок - про правила поведінки в театрі

 

 

Перспективне планування роботи гуртка «Казковий дивограй»

 з розвитку творчих здібностей

дітей  дошкільного віку в театралізованій діяльності

Тема і мета заняття

Зміст роботи

ВЕРЕСЕНЬ

1. «Здрастуй, театр!»

Мета: Викликати інтерес до театралізованої діяльності; Дати дітям уявлення про театр.

          Вчити використовувати невеликі монологи більш розгорнуті діалоги між персонажами.

          Формувати досить необхідний запас емоцій і вражень; розвивати уяву і здібності до творчості.

     Бесіда про театр «Що ти знаєш про театр?» Розповіді дітей про відвідини театрів.

     Гра «Назви своє ім'я по-різному».

     Ігри «Склади речення», (Е.Г. Чурилова).

     Гра «Гуси» (діалог)

     Театралізована гра "Веселі перетворення" И.Петрова.

     Етюд « Вгадай, що я роблю»

2. «Улюблені казки»

Мета: вчити дітей розповідати казку з допомогою вихователя; виховувати комунікативні навички спілкування;

     Відпрацьовувати мовне дихання, тренувати видих.

     Вчити поєднувати мова з пластичними рухами; спонукати участі у театральній грі.

     Вчити дітей інтонаційно виразно промовляти слова.

     Вчити дітей вгадувати по
виразному виконанню
казкових героїв.

     Бесіда про казках. Твір невеликих казок спільно з педагогом.

     Ігрові вправи зі свічкою, «зіпсований телефон»

     Ігри: «Театральна розминка»,

     «До нас гості прийшли».

     «Фраза по колу».

     Творча гра «Вгадай героя казки».

     Самостійна діяльність по розігрування знайомих казок ляльками бі-ба-бо.

3. «В гостях у лісовичка»

Мета: Активізувати в мові дітей фразеологізми.

     Відтворювати вірші осмислено, в заданому ритмі.

     Вчити виразної міміки і рухів в іграх-етюдах; чітко і голосно вимовляти слова.

     Вчити узгоджувати мова і рух.

     Розвивати уяву.

     Залучати до роботи в майстерні по виготовленню різних видів театрів.

 

 

     Бесіда про фразеологізмах, їх значення, застосування в театральних постановках.

     Мовна гра «Веселий дідок»(Д.Хармс).

     Рухово-мовленнєва мініатюра «Ведмедик».

     Гра-розминка «Прибирання лісу».

     Етюд «Прогулянка в ліс».

     Робота в майстерні по виготовленню конусного театру «Лісові звірятка».

ЖОВТЕНЬ

1. «Театральні професії».

Мета: Активізувати пізнавальний інтерес до театральних професій. Познайомити дітей з професіями: актор, режисер, художник, композитор.

          Розвивати мовний діапазон, силу голосу.

          Розвивати інтонаційний і фонематичний слух.

          Розвивати уяву дітей; спонукати до фантазування.

          Підводити дітей до створення образу героя, використовуючи для цього міміку, жест, руху.

          Залучити дітей до виготовлення конусного театру.

        Бесіда-діалог з дітьми: «Театральні професії». Питання до дітей пошукового характеру.

        Гра «Відлуння».

        Імітаційне вправа "Зрозумій мене".

        Образно-пластичний етюд «Веселі майстри».

        Виготовлення конусного театру (продовження).

2. «Веселі придумувачі».

Мета: Вправляти дітей у доборі рим до слів.

          Закріпити поняття «рима».
Заохочувати спільне віршування.

          Удосконалювати інтонаційну забарвлення мови; розвивають вміння користуватися виразними засобами мови.

          Спонукати дітей складати нескладні історії героями яких є діти.

          Розвивати уяву дітей; спонукати до фантазування.

     Бесіда про риму.

     Ігри з розвитку мовної здогадки «Рима», «Наборщик», «Шукаємо другу половину».

     Вправи на виразність інтонації.

     Гра-імітація «Здогадайся, про кого я говорю?»

     Рухово-мовленнєва мініатюра «Жук».

     Гра «Фантазери» (уява).

     Гра «Склади продовження історії». Розповідання дітьми історій.

     Самостійне обігрування написаних історій.

3. «Осінь золота»

                    Мета: Вчити доводити до дітей задум вірша.

     Навчання плавного вільному видиху; активізація губних м'язів.

     Розвивати чистоту вимови, почуття ритму, виразності мови.

     Підводити дітей до створення образу героя, використовуючи для цього міміку, жест, руху.

     Розвивати інтерес до різної театральної діяльності.

     Розвивати у дітей пам'ять.

     Залучати дітей до виготовлення атрибутів.

     Бесіда за змістом вірша І. Бродського «Сварка».

     Вправа «Осіннє листя».

     Вправа «Їдемо, їдемо на візку».

     Гра «Півник».

     Рухова імпровізація «Летів листочок».

     Обігрування вірша «Сварка» І. Бродського.

-       Виготовлення атрибутів - масок «Овочі».

4. «Збираємо врожай»

Мета: Вчити складати невеликі розповіді на задану тему.

 

     Розвивати бажання брати участь в інсценізаціях.

     Закріплювати вміння дітей використовувати різні засоби виразності в передачі образів.

     Погоджувати рух і мова.

     Розвивати дрібну моторику.

     Продовжувати роботу по виготовленню різних театрів.

     Бесіда про збирання врожаю восени. Складання невеликих оповідань дітьми.

     Пальчикова гра «За роботу».

     Хороводна гра «Веселий хоровод».

     Інсценізація пісні « збирай Урожай».

     Гра з імітацією рухів «Хто як ходить?»

     Продовжити роботу по виготовленню конусного театру.

ЛИСТОПАД

1. «Ми ідемо в театр»

Мета: ознайомити з правилами поведінки в театрі; викликати інтерес і бажання грати (виконувати роль «касира», «білетера», «глядача»); виховувати дружні взаємини.

     Розвивати звукове увагу.

     Вміння співвідносити рух зі словом, виразно передавати образи героїв.

     Удосконалення граматичного ладу мовлення, діалогічної форми мовлення.

     Бесіда-гра: «Як поводитися в театрі».

     Вправа: «Вгадай по звуку»

     Ритмічна гра «Краплі» М. Картушина.

     Пантоміми: «Рибалки і рибки».

     Етюд «Подружки».

     Гра «Король».

     Самостійна сюжетно-рольова гра «У театрі».

2. «Що таке емоції?»

Мета: Познайомити з поняття «Емоція».

     Розвивати здібності дітей розуміти емоційний стан іншої людини і вміти адекватно виразити свій стан.

     Удосконалювати діалогічну форму мовлення.

     Вчити поєднувати мова з пластичними рухами.

     Спонукати в обіграванні міні - сценок.

     Виховувати дружні, партнерські взаєморозуміння.

-       Бесіда і розглядання сюжетних картинок, що зображують різні емоції.

     Гра «Вгадай емоцію».

     Вправа «День народження».

     Етюд на вираження основних емоцій «У бджілки хвороба».

     Етюд «Привітання».

     Гра «Придумай веселий і сумний діалог між Білкою і Стрілкою».

     Гра «Люстерко скажи мені…».

     Обігрування міні-сценки «На поляні».

3. «Що таке інтонація?»

Мета: Ознайомити з поняттям «інтонація».

     Формування навичок звуковимови.

     Розвиток мімічної та інтонаційної виразності.

     Розвивати творчість у процесі виразного читання вірша.

     Удосконалювати вміння передавати емоційний стан героїв віршів мімікою, жестами.

     Бесіда-знайомство з поняттям «Інтонація».

     Гра «Звірята».

     Гра «Театр».

     Гра «Зіпсований телефон».

     Рухово-мовленнєва мініатюра «Пострибайчики»

     Виразне читання віршів. 

4. «Хто в теремочку живе?»

Мета: Удосконалювати вміння дітей переказувати казку.

     Вчити засобами міміки і жестів передавати найбільш характерні риси персонажів казки.

     Вправляти у виконанні діалогів з урахуванням на глядача.

     Удосконалювати вміння узгоджувати рухи рук, тіла і мовлення.

     Удосконалювати вміння драматизувати казку.

        Бесіда за казкою  «Теремок».

        Переказ казки дітьми по частинах.

        Вправа "Зайчикова зарядка" М.Картушина.

        Гра « Вгадай героя».

        Відпрацювання діалогів по казці «Теремок».

        Драматизація казки за допомогою конусного театру (показ дітям мл.группы).

ГРУДЕНЬ

1. «Здрастуй, зимонька - зима!».

Мета: Розвивати здатність дітей відчувати настрій музики і розповідати про нього.

     Розвиток сильного тривалого плавного ротового видиху.

     Розвиток предметно - побутових дій. Формування супроводжує мовлення.

     Залучити дітей у ігровий сюжет; спонукати дітей діяти в уявній ситуації; сприяти розвитку уяви.

     Відтворювати вірші осмислено, в заданому ритмі, проявляючи власне ставлення до звучної мови (ритмодикломация).

     Бесіда про зимові настрої.

     Слухання твору Вівальді «Зима».

     Дихальна вправа «Як подув Дід Мороз.

     Вправа «Візьмемо Ведмедика на прогулянку».

     Музично-ритмічна композиція «Снігова баба».

     Гра: «Де ми були, ми не скажемо, а що робили – покажемо».

     Гра-фантазія «У зимовому лісі».

     Вивчення та виразне читання віршів до нового року.

2. «Театр тіней».

Мета: Познайомити дітей з тіньовим театром, його походженням, технікою.

     Вправляти у координації мовлення та рухи.

     Розвивати почуття ритму, уява.

     Спонукати дітей передавати свої музичні враження творчої музичної діяльності.

     Вчити дітей виготовляти декорації для тіньового театру у формі малювання, вирізання, оформлення будь-якою технікою.

      Бесіда про тіньовому театрі, його походження.

      Перегляд фрагмента казки «Зайчикова хатинка» (тіньовий театр).

      Вправа «Зайчиковий день».

      Гра-імпровізація під музику «Хоровод навколо ялинки»).

      Виготовлення декорації для тіньового театру у формі малювання, вирізання.

3. «Добрі слова»

Мета: Спонукати до активного сприйняття вірша. Зрозуміти смисловий зміст.

     Вчити виконувати музичну композицію, передаючи образ доброти і дружби.

     Виховувати комунікативні навички спілкування.

     Продовжувати вчити дітей передавати ритмизацией руху героїв казок.

     Читання вірша «Добрі слова». Бесіда обговорення змісту вірша.

     Гра «Назви ввічливе слово».

     Музично-ритмічна композиція: «Якщо добрий ти».

     Гра «Чарівна двері».

     Міні-інсценізація «Випадок у театрі»

     Підготовка до виступу. Підбір костюмів, виготовлення запрошень для батьків.

4. Дозвілля «Ввічливі слова». Виступ перед батьками.

Мета: Заохочувати творчу активність дітей; підтримувати інтерес до виступу на публіці.

 

 

 

Виступ дітей перед батьками групи.

 

СІЧЕНЬ

1. « Пограємо з пальчиками»

Мета: Знайомство з пальчиковым театром. Освоєння навичок володіння цим видом театральної діяльності.

     Розвивати дрібну моторику рук в поєднанні з промовою.

     Формування почуття музичного темпу.

     Розвиток почуття ритму і координації рухів.

     Розвиток сильного ротового видиху.

     Відпрацьовувати уміння дітей розігрувати казки за допомогою пальчикового театру.

      Бесіда про пальчикових театрі. Розгляд видів пальчикових ляльок. Знайомство з навичками володіння цією технікою.

      Пальчикова гра «Будиночок».

      Вправа «Булька»

      Ритмічна гра «Завіруха»

      Розігрування дітьми знайомих казок з допомогою пальчикового театру.

2. «Граємо в казку»

Мета: Розвивати вміння дітей давати характеристику персонажам казки «Два жадібних ведмедика».

     Розвивати у дітей виразність жестів, міміки, голосу.

     Вчити дітей взаємодіяти один з одним у вимові діалогів; вправляти в звуконаслідування.

     Формувати інтонаційну виразність мовлення.

     Викликати бажання брати участь в іграх-драматизациях.

      Читання казки «Два жадібних ведмедика» та бесіда за змістом. Характеристика персонажів казки.

      Імітаційна вправа «Танок ведмежат».

      Вправа «Скажи фразу по-різному».

      -Відпрацювання діалогів: ведмежа - ведмежа; ведмежа - лисиця.

      Гра: «Звірі в гостях у Снігуроньки».

      Гра-драматизація «Два жадібних ведмедика».

3. «У країні скоромовок і чистоговорок».

Мета: Продовжувати знайомити з жанровими особливостями скоромовок, чистоговорок.
- Відпрацьовувати у дітей дикцію проговариванием скоромовок, розвивати її.

     Удосконалювати чистоту вимови.

     Формування плавного тривалого видиху; активізація губних м'язів.

     Вчити координувати мова з рухом.

     Проявляти творчість у творі чистомовок.

     Бесіда-діалог про скороговорках, чистоговорках.

     Чистомовки: «Козлик» М. Картушина та ін.

     Вправа «Сніг іде!»

     Рухово-мовленнєва мініатюра «Ванюша».

     Музично-ритмічна композиція: «Пісенька на різних мовах».

     Проговорювання скоромовок.

4. «Хто такий костюмер?»

Мета: продовжувати знайомити дітей з театральними професіями - костюмер.

     Розвивати вміння виразно передавати образи.

     Розвивати здатність розуміти співрозмовника по міміці, жестам.

     Формувати емоційний розвиток дітей, вправлятися у використанні жестів.

     Заохочувати творчу активність дітей.

     Розвиток навичок співробітництва.

 

     Бесіда-роздум: «Хто такий костюмер».

     Вправа «Зрозумій мене».

     Гра-пантоміма: "Продовж фразу і покажи".

     Гра «Можна перейти ваш міст».

     Вірш з рухом «Дванадцять місяців».

     Гра-змагання: «Підбери костюм героя».

ЛЮТИЙ

1. «Наші розваги»

Мета: Вчити дітей складати невеликі розповіді з власного досвіду і виразно їх розповідати.

     Вчити розуміти емоційний стан героїв.

     Відпрацьовувати виразність передачі образу з допомогою міміки і жесту.

     Вчити поєднувати мова з рухом; розвивати уяву.

     Виховувати доброзичливе ставлення один до одного.

     Залучати дітей до виготовлення театру на ложках.

      Бесіда про зимові забави.

      Етюд «Вийшов Сніговик».

      Вправа: «Радість і смуток».

      Ритмічна гра «Пустотливі бурульки».

      Гра-вправа «Їдемо на паровозі».

      Робота в майстерні. Виготовлення театру на ложках.

2. «Мої улюбленці»

Мета: Вчити складати невеликі розповіді про своїх вихованців.

     Вчити дітей взаємодіяти один з одним у вимові діалогів; вправляти в звуконаслідування.

     Учити утворювати форми дієслова телефонувати (дзвонить, подзвонив).

     Розвивати інтонаційну виразність мовлення.

     Спонукати дітей до рухової імпровізації.

     Спонукати придумувати історії.

     Бесіда про своїх вихованців, їх звички.

     Вправа «Хто в будиночку живе».

     Гра «Ведмежа і ослик розмовляють по телефону.

     Пантомимический етюд: «Пустотливий щеня»

     Танець-імітація «Зверобика».

     Мініатюра «Кошенята грають».

     Самостійне придумування і обігрування смішних історій про тварин (театр на ложках).

3. «Незнайко в театрі»

Мета: Дати дітям уявлення про культуру поведінки в театрі, через вирішення проблемних ситуацій.

     Розвиток дихання і свободи мовного апарату.

     Учити утворювати форми родового відмінка множини іменників.

     Розвивати вміння виразно передавати образи.

     Вправляти дітей у доборі рим до слів.

     Спонукати дітей експериментувати зі своєю зовнішністю.

     Розвивати фантазію, творчість.

 

     Бесіда-гра: «Допоможемо Незнайку правильно поводитися в театрі». Ігрові, проблемні ситуації.

     Вправа «Вітерець».

     Гра «Підбираємо рими».

     Психогімнастика «Візьми і передай».

     Розігрування міні - сценки: "Лисиця".

     Самостійні ігри-рядження в театральному куточку.

БЕРЕЗЕНЬ

1. «Весна прийшла!».

Мета: Продовжувати знайомити дітей з малими фольклорними формами.

          Вчити дітей промовляти задану фразу з певною інтонацією в поєднанні з жестами; виховувати комунікативні навички спілкування.

          Вчити поєднувати співучу мову з пластичними рухами.

          Розвивати уяву дітей.

           Спонукати емоційно відгукуватися на гру, входити в пропонований обставини.

     Бесіди з дітьми про народний фольклор: заклички, потішки, примовки.

     Гра «Весняні голоси».

     Вправа на розвиток інтонаційної виразності «Я дуже люблю свою маму».

     Гра «Як стати казкарем».

     Етюд на розвиток емоцій, рухів, жестів «Струмочок» .М. Чистякова.

     Самостійні ігри з настільним театром. Розігрування віршів, потішок.

 

2. «Загадки - відгадки».

Мета: Вчити дітей відгадувати загадки; виховувати комунікативні якості.

     Вчити поєднувати мова з рухом; розвивати уяву.

     Вправлятися у інтонування діалогів.

     Розвивати вміння користуватися виразними засобами голосу.

     Вчити етюдів з уявними предметами та діями.

     Продовжувати залучати дітей до виготовлення різних видів театрів.

     Бесіда про загадки. Загадування загадок.

     Вправа «Вгадай, кого я загадала».

     Пантомімічна гра «Впізнай героя».

     Рухово-мовленнєва мініатюра «Прання»

     Вправи: «Вгадай, кого зустрів цуценя?»

     Сценка «Майстриня».

     Виготовлення театральних фігур з пляшок.

3. «До нас прийшов Петрушка!» Мета: Знайомство з видом театральної діяльності - ляльками - Петрушками; розвивати творчий інтерес.

     Вчити поєднувати дрібну моторику рук з промовою.

     Розвивати моторно-слухову пам'ять.

     Вчити дітей представляти власну позицію у виборі способу втілення дій, образу персонажа.

     Відпрацювання вміння вести діалог між двома персонажами.

     Вчити дітей керувати ляльками - Петрушками.

     Бесіда-діалог з лялькою Петрушкою. Розглядання атрибутів лялькового театру.

     Пальчикова гра «Люди і пальці».

     Пантоміма «Гра з ляльками».

     Вправа «Повтори за мною».

     Вправа «Зустріч друзів».

     Повправлятися в лялькоруханні. Поради, заохочення.

4. «Неслухняна Маша».

Мета: Вчити доводити до дітей задум казки.
Активізувати в мові дітей фразеологізми (душа в п'яти пішла, задирати ніс).

     Розвивати інтонаційну виразність мовлення.

     Розвиток вміння послідовно переказувати казку.

     Розвивати бажання брати участь у ляльковому спектаклі; вміння взаємодіяти з партнером; вміння створювати образ персонажа.

     Бесіда за змістом казки «Неслухняна Маша». Розбір значень фразеологізмів.

     Вправа «Скажи по-іншому».

     Вправа «Що було потім». Розповідання дітьми казки по частинах.

     Гра з лялькою Машею. Згадати правила ляльководіння.

     Розподіл ролей.

     Показ лялькового театр дітям «глядачам» своєї групи.

     Обговорення після виступу.

КВІТЕНЬ

1. «Театральна абетка».

Мета: Знайомство з театральними термінами.

     Активізувати словник дітей: сцена, завіса, спектакль, оплески, сценарист, дублер і т.д.

     Продовжувати знайомити дітей з поняттями "міміка", "жест".

     Розвивати вміння передавати емоційний стан через створення образів.

     Розвивати виразність жестів.

     Вчити вживатися в художній образ; вступати у взаємодію з партнером.

     Бесіда з дітьми про театральних поняттях - сцена, завіса, спектакль, оплески, сценарист, дублер і т.д.

     Вправа «Нам сумно», «Нам весело».

     Пантомімічні етюди.

     Розігрування ролей за казками.

      Самостійна театрально-ігрова діяльність.

 

 

2. «Бджілки, пташки полетіли»

Мета: Познайомити дітей з весняними прикметами. Відповідати на запитання повними реченнями.

          Розвивати мовне дихання, інтонаційну виразність.

          Розвиток активної уваги.

          Створювати сприятливі умови для імпровізації дітей; розвитку творчих здібностей.

          Підводити дітей до створення образу героя, використовуючи для цього міміку, жест, руху.

     Бесіда про весняні прикмети.

     Вправа «Лети, метелику!»

     Мовленнєві ігри.

     Пантомімічні етюди.

     -Танець-фантазія «Дискотека звірів»

3. Репетиція дозвілля «Чайний вечір».

Мета: Спонукати брати участь у тематичному дозвіллі. Вправляти в баченні сценічного простору. Виконання діалогів з урахуванням на глядача.

Відпрацювання ролей.

Виконання пісень.

Підбір костюмів.

Виготовлення атрибутів, декорацій.

4. Дозвілля «Чайний вечір».

Мета: Заохочувати творчу активність дітей; підтримувати інтерес до виступу на публіці.

 

 

Показ батькам групи дозвілля «Чайний вечір».

ТРАВЕНЬ

1. «Подорож»

Мета: Спонукати колективно складати історії, активізувати мовне спілкування.

Учити утворювати форми знахідного відмінка множини одушевлених іменників.

          Спонукати дітей до рухової імпровізації; вчити рухатися у відповідності з музичною характеристикою образу.

          Удосконалювати вміння співвідносити слово з дією, яке він позначає.

          Виховувати партнерські відносини між дітьми.

     Бесіда про подорожі. Твір колективного розповіді про подорож».

     Вправа «Повітряна кулька».

     Гра «Де я був?»

     Етюди «Море», «Сонечко», «Звірі гуляють по лісу».

     Пантоміма: «До річки швидко ми спустилися».

     Сюжетно-рольова гра «Пошта».

     Самостійні режисерські ігри в куточку.

 

2 . «Ми маленькі актори»

Мета: Через рішення проблемних ситуацій, для ознайомлення дітей з якостями актора. Розвивати зв'язне мовлення.

     Вдосконалювати вміння дітей виразно зображати героїв казки.

     Відпрацьовувати чітку дикцію і звуковимову через чистомовки.

     Відпрацьовувати уміння поєднувати мова з пластичними рухами.

     Розвиток творчого потенціалу.

     Стимулювати дітей переносити отримані знання в гру.

     Бесіда про якості, якими повинен володіти актор.

     Пантомімічна гра «Зобрази героя».

     Творча гра «Що таке казка?».

     Вправа «Зрозумій мене».

     Гра «Привіт, пане Автобусе».

     Самостійна сюжетно-рольова гра «Театральні актори».

3 «Говоримо про композитора».

Мета: Знайомство дітей з професією композитора.

     Вчити дітей словесно фантазувати з музичної композиції.

     Освоєння музично-ритмічних рухів.

     Розвивати почуття ритму, динаміку музичного образу і розуміти настрій в мелодії.

     Розвивати фантазію, вміння проявляти свою індивідуальність і неповторність у створенні танцю.

     Вчити дітей виготовляти музичні інструменти з підручних засобів.

 

     Бесіда про професію композитора. Обговорення необхідності цієї професії в театрі.

     Гра: «Вгадай за музикою».

     Гра «Хто заспіває виразніше».

     Гра «Чудовий молоточок»

     Танці-фантазія: «Танець квітів»,  муз. Е.Гомоновой.

     В майстерні виготовляти найпростіші музичні інструменти.

4. Підсумкове заняття «У світі театру»

Мета: Удосконалювати діалогічну форму мовлення.

     Викликати у дітей радісний настрій, створення дружньої атмосфери.

     Закріпити назву театральних професій.

     Розвивати увагу, пам'ять, уяву.

-       Вдосконалювати виконавську майстерність.

     Бесіда про те, що сподобалося в театральних заняттях. Що хотілося б ще внести на наступний рік.

     Гра «Здрастуйте!».

     Розгадування кросворду: «Театральні професії».

     -Вправа «Чарівний сон».

     Психогімнастика: «Квітка» М.Чистякова.

     Етюд «Скоро літо».

 

 

 

 

1.   Розклад занять: заняття у театральному гуртку проводяться 2 рази на тиждень, тривалість заняття: 25-30 хвилин.

2.   Час проведення занять - згідно розкладу занять в другій половині дня.

3.   Набір до театрального гуртка відбувається після співбесіди керівника гуртка та методиста з дітьми та їхніми батьками, кількість учасників в одній групі не повинна перевищувати15 осіб. Згідно методичних рекомендації керівник театрального гуртка разом з методистом дошкільного навчального закладу проводить моніторинг набутих знань на початку та в кінці начального року.

4.   Звітні виступи організовуються один раз у квартал для вихованців дошкільного навчального закладу силами вихованців свята та розваги .

1.   Театралізовані ігри.

2.   Заняття в театральному гуртку.

3.   Розповіді вихователя про театр.

4.   Організація вистав.

5.   Індивідуальні творчі завдання.

6.   Твір казок, придумування історій для постановки.

7.   Бесіди-діалоги.

8.   Виготовлення та ремонт атрибутів і посібників до спектаклів.

9.   Читання літератури.

10.      Оформлення альбому про театр.