Тиждень безпеки дитини




 

Розвага "Пожежа"

Мета: розширювати знання дітей про значення вогню в житті людей та шкоду під час необережного поводження з ним; закріплювати знання дітей про те, що вогонь може бути злим і добрим, що він може приносити користь і шкоду; ознайомити дітей із пожежною машиною і людьми, які працюють на ній; ознайомити з елементарними правилами протипожежної безпеки; виховувати повагу та інтерес до професії пожежного; уважність, спостережливість, обережність.

Хід розваги

Пiд веселу музику дiти заходять до зали, вiдповiдно прикрашеної.

- Дорогi дiти, ви любите казки? А хотiли б ви зараз вирушити у незвичайне царство – царство Вогню? (Вiдповiдi дiтей)

Керує yciмa справами в тiй чудовiй кpaїні цар Вогонь. Biн пiклується про мешканцiв свого царства, допомагає їм готувати їжу, пекти хлiб, виготовляти посуд, вiн i зiгрiває i розвеселяє.

Дiти, а чи завжди вогонь буває добрим помiчником? (Вiдповiдi дiтей)

Так, дiти. Мешканцi царства Вогню, щоб запобiгти пожежi розробили спецiальнi правила i caмi їх дотримуються, i дiточок cвoїх навчають обережностi з вогнем, бо коли люди не виконують правила пожежної безпеки, з ними може статися лихо.

Щоб не страждати, ви не поспiшайте

До рук невмiлих брати сiрники.

I не спiшіть петарди ви зривати,

Щоб i життя й здоров'я зберегти.

Але, нажаль, не вci дотримуються правил пожежної безпеки. 

Змагання:

1. Дорiжка перешкод «Врятуй ляльку»

2. «Хто скорiше за водою» (по слідках)

3. «Чия машина швидше?»



«Знавці правил дорожнього руху»

Мета: Закріпити знання про правила дорожнього руху. Вчити дітей розрізняти дорожні знаки, закріпляти уявлення дітей про призначення світлофора, про його сигнали. Розвивати спритність, швидкість, навички орієнтування в просторі, розвивати увагу і спостережливість. Виховувати вміння самостійно використовувати отриманні знання і повсякденному житті. Виховувати дружні відносини, бажання прийти на допомогу іншому.

Обладнання: дорожні знаки, м’ячі, торбинки з піском, ребристі дошки, обручі.

Хід

Добрий день, діти! Зараз ми відправимось у мандри чарівною країною дорожнього руху. Але спочатку трішки розімнемося (Різновиди ходьби: на носках, на п’ятках, як півник. Біг з зупинками)

Світлофор триокий сяє .Перехід нам дозволяє.

Друзі, конкурс почнемо. І про все розповімо!

1.     Гра «Де можна гратися, а де – ні».

– Приготуйтеся давати відповіді «ні» або «так» на твердження.

Дружно всі скажіть мені: На дорозі можна гратись? (ні)

Лине музика й пісні – При дорозі гратись можна? (ні)

Б’є в ворота м’яч хлопчак – На подвір’ї гратись можна? (так)

Можна по дорозі, ви скажіть мені, Мчати на велосипеді? (ні)

А щоб ви ніколи не були сумні, Правила порушувати можна? (Ні)

2.     Естафета «Збери світлофор»

Діти беруть з кошика по три кубіка і переносять у інший кошик.Виграє та команда, яка впорається швидше і правильно.

3.     Естафета «Пішохідний перехід»

(проходячи по ребристій дошці, перестрибувати з обруча в обруч)

4.     Естафета «Водії»

(об’їхати з машинками)

5.     Гра «Займи своє місце»

По моїй команді «Раз, два, три. Із світлофора виходь». Всі виходять і розходяться по залу. Потім я говорю «Раз, два, три! До світлофору біжи!» Ви повинні як можна швидше зайняти своє місце.

Діти шикуються у з команди та отримують частини розрізаного знаку. За сигналом команди біжать до обручів і складають знак. Виграє та команда, яка впорається швидше і правильно.

Любіть себе та інших поважайте,

Своє життя й здоров’я бережіть!

Дорогу правильну в майбутнє вибирайте,

Зелене світло хай для вас горить!

До побачення!