Розвага
"Пожежа"
Мета: розширювати
знання дітей про значення вогню в житті людей та шкоду під час необережного поводження
з ним; закріплювати знання дітей про те, що вогонь може бути злим і добрим, що
він може приносити користь і шкоду; ознайомити дітей із пожежною машиною і
людьми, які працюють на ній; ознайомити з елементарними правилами протипожежної
безпеки; виховувати повагу та інтерес до професії пожежного; уважність,
спостережливість, обережність.
Хід
розваги
Пiд
веселу музику дiти заходять до зали, вiдповiдно прикрашеної.
- Дорогi
дiти, ви любите казки? А хотiли б ви зараз вирушити у незвичайне царство –
царство Вогню? (Вiдповiдi дiтей)
Керує
yciмa справами в тiй чудовiй кpaїні цар Вогонь. Biн пiклується про мешканцiв
свого царства, допомагає їм готувати їжу, пекти хлiб, виготовляти посуд, вiн i
зiгрiває i розвеселяє.
Дiти,
а чи завжди вогонь буває добрим помiчником? (Вiдповiдi дiтей)
Так,
дiти. Мешканцi царства Вогню, щоб запобiгти пожежi розробили спецiальнi правила
i caмi їх дотримуються, i дiточок cвoїх навчають обережностi з вогнем, бо коли
люди не виконують правила пожежної безпеки, з ними може статися лихо.
Щоб
не страждати, ви не поспiшайте
До
рук невмiлих брати сiрники.
I не
спiшіть петарди ви зривати,
Щоб
i життя й здоров'я зберегти.
Але, нажаль, не вci дотримуються правил пожежної безпеки.
Змагання:
1.
Дорiжка перешкод «Врятуй ляльку»
2.
«Хто скорiше за водою» (по слідках)
3.
«Чия машина швидше?»
«Знавці правил
дорожнього руху»
Мета: Закріпити знання про правила дорожнього руху. Вчити дітей розрізняти дорожні знаки, закріпляти уявлення дітей про призначення світлофора, про його сигнали. Розвивати спритність, швидкість, навички орієнтування в просторі, розвивати увагу і спостережливість. Виховувати вміння самостійно використовувати отриманні знання і повсякденному житті. Виховувати дружні відносини, бажання прийти на допомогу іншому.
Обладнання:
дорожні знаки, м’ячі, торбинки з піском, ребристі дошки, обручі.
Хід
Добрий день, діти!
Зараз ми відправимось у мандри чарівною країною дорожнього руху. Але спочатку
трішки розімнемося (Різновиди ходьби: на носках, на п’ятках, як
півник. Біг з зупинками)
Світлофор триокий
сяє .Перехід нам дозволяє.
Друзі, конкурс почнемо. І про все розповімо!
1. Гра «Де можна гратися, а де – ні».
– Приготуйтеся
давати відповіді «ні» або «так» на твердження.
Дружно всі скажіть
мені: На дорозі можна гратись? (ні)
Лине музика й
пісні – При дорозі гратись можна? (ні)
Б’є в ворота м’яч
хлопчак – На подвір’ї гратись можна? (так)
Можна по дорозі,
ви скажіть мені, Мчати на велосипеді? (ні)
А щоб ви ніколи не були сумні, Правила порушувати можна? (Ні)
2. Естафета «Збери світлофор»
Діти беруть з кошика по три кубіка і переносять у інший кошик.Виграє та команда, яка впорається швидше і правильно.
3. Естафета «Пішохідний перехід»
(проходячи по ребристій дошці, перестрибувати з обруча в обруч)
4. Естафета «Водії»
(об’їхати з машинками)
5. Гра «Займи своє місце»
По моїй команді «Раз, два, три. Із світлофора виходь». Всі виходять і розходяться по залу. Потім я говорю «Раз, два, три! До світлофору біжи!» Ви повинні як можна швидше зайняти своє місце.
Діти шикуються у з команди та отримують частини розрізаного знаку. За сигналом команди біжать до обручів і складають знак. Виграє та команда, яка впорається швидше і правильно.
Любіть себе та
інших поважайте,
Своє життя й
здоров’я бережіть!
Дорогу правильну в
майбутнє вибирайте,
Зелене світло хай
для вас горить!
До побачення!