Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції 
«Нова українська школа»

Нова українська школа – це школа для життя у ХХІ столітті



Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатися і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у житті.

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислуховуються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятися висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння. (Л. Гриневич)





Педагогіка партнерства

В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.

Показник ефективності реалізації завдань БКДО – це його наступність зі стандартами початкової школи
Наступність 2-х Державних стандартів
12 КЛЮЧОВИХ
КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВИПУСКНИКА
СУЧАСНОГО ЗДО
  • Здоров'язбережувальна
  • Особистісно-оцінна
  • Родинно-побутова
  • Соціально-комунікативна
  • Природничо-екологічна
  • Предметно-практична
  • Художньо-продуктивна
  • Ігрова
  • Сенсорно-пізнавальна
  • Математична
  • Мовленнєва
  • Комунікативна


10 КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

  1. Спілкування державною і рідною  (у разі відмінності) мовами
  2. Спілкування іноземними мовами
  3. Математична компетентність
  4. Основні компетентності у природничих  науках, техніці і технологіях
  5. Інформаційно-цифрова компетентність
  6. Уміння вчитися впродовж життя
  7. Ініціативність, підприємливість  і фінансова грамотність
  8. Соціальна та громадянська компентентності
  9. Обізнаність та самовираження у сфері культури
  10. Екологічна грамотність і здорове життя

Робота з батьками майбутніх першокласників
  • Ознайомлення батьків з майбутніми вчителями
  • Психологічна готовність дітей до школи
  • Фізична готовність дітей до навчання в школі
  • Батьківські збори «Завдання дошкільного закладу щодо підготовки дітей до школи»
  • Перегляд свят і розваг з дошкільниками
  • Консультування щодо підготовки дітей до школи в консультативному центрі (матеріали періодично висвітлюються на веб-сайті ЗДО)
  • Відкриті заняття з безпеки життєдіяльності, математики, мовленнєвого спілкування й навчання елементів грамоти та ін.
  • Індивідуальні бесіди з батьками за результатами педагогічної діагностики дитини та визначення рівня її готовності до шкільних навантажень в умовах Нової української школи